سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختارهای مختلف اخر اکسید آهن و کاربردها

ساختارهای مختلف اخر اکسید آهن و کاربردها

وجود اتم های اکسیژن و هیدروژن یا مولکول های آب در ساختار شیمیایی اکسید آهن باعث ایجاد مشتقات مختلفی از این ترکیب می شود که در صنعت به آن رنگدانه های معدنی اکسید آهن می گویند. ساختار شیمیایی اکسید آهن Fe2O3 است. تعداد مولکول های آب در این ترکیب باعث ایجاد رنگ زرد، قرمز، قهوه ای، تیره، اخرایی، زرد روشن، سیاه و غیره می شود. اکسید آهن

 

رنگدانه های اکسید آهن به عنوان رنگدانه های مورد نیاز انواع صنایع، سهم زیادی از خرید و فروش رنگدانه های اکسید آهن را به خود اختصاص می دهند. رنگدانه اکسید آهن اخر غیر سمی است و به عنوان یک افزودنی رنگی استفاده می شود. وجود این ترکیب در رنگ ها باعث خشکی و کوتاهی رنگ ها می شود و سطح را کاملا می پوشاند.

بخوانید: مزایای استفاده از اکسید آهن قرمز

خریداران پودر اکسید آهن چه کسانی هستند؟

 

 

خریداران پودر اکسید آهن کسانی هستند که در زمینه تولید رنگ ساختمانی، کف بتنی، آسفالت رنگی، سیمان رنگی، سنگ مصنوعی، موزاییک رنگی و ... فعالیت می کنند. این ترکیبات به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و جایگزین کلیه رنگدانه های مرغوب و مصنوعی می باشند. خریداران پودر اکسید آهن به دنبال محصولات خالص و باکیفیت از معتبرترین مراکز تولید اکسید آهن قرمز طبیعی هستند. اگر شما هم به دنبال خرید عمده اکسید آهن قرمز هستید، می توانید با گروه فرآیند پودر الوان که یکی از فعال ترین تولیدکنندگان این ترکیبات است تماس بگیرید و این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید. برای اطلاع از قیمت اکسید آهن قرمز کلیک کنید.

 

چه زمانی پودر اکسید آهن را به سیمان اضافه کنیم؟

 

بهترین زمان برای مخلوط کردن پودر اکسید آهن با سیمان، آسیاب کلینکر سیمان است. باید در نظر داشته باشید که افزودن اخر به سیمان در حین اختلاط بتن برای به دست آوردن رنگ ثابت کمی مشکل دارد. مقدار پودر اخرایی که باید به سیمان اضافه شود باید بین 5/0 تا 22 درصد وزن سیمان باشد.