سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چانگان CS55 پلاس

طراحی بیرونی چانگان cs35 plus

چانگان CS35 پلاس نشان دهنده بلوغ طراحان چینی در خلق یک کراس اوور کوچک و اسپرت است. با فیس لیفت 2021، این خودرو چهره متفاوتی با جلوپنجره بزرگتر و چراغ های کوچکتر دارد. نمای کناری ساده است اما با اضافه شدن خط قرمز و ضربه گیرهای پلاستیکی جذابیت بیشتری پیدا کرده اند. رینگ های 18 اینچی با توجه به ابعاد خودرو از مواد مناسب ساخته شده اند. در قسمت عقب از چراغ های به هم پیوسته با آرم چانگان استفاده شده است و اگزوزهای دوقلو نیز گویای اسپرت بودن خودرو هستند. برای خرید و استفاده از چانگان cs35 plus cashback sales با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

چانگان cs35 plus

طراحی داخلی چانگان cs35 plus

طراحان خودرو چانگان CS35 پلاس تصمیم گرفته اند از تودوزی مشکی و قرمز برای فضای داخلی این خودرو استفاده کنند. صفحه نمایش دوگانه در بالای دریچه ها به صورت پلکانی قرار گرفته است تا راحتی کاربر را تضمین کند.

 

فرمان این خودرو پانچ شده و مجهز به دکمه های کنترلی زیادی است. کنسول وسط خودرو به همراه تابلوی ابزار کمی به سمت راننده متمایل شده و پارتیشن بزرگی دو صندلی ردیف اول را از یکدیگر جدا می کند. فاصله بین دو محور این خودرو 2600 میلی متر است که این خودرو را در جایگاهی مشابه با سدان های کوچک قرار می دهد. به علاوه سقف این خودرو شیبدار نیست که باعث کارآمدتر شدن فضا در ناحیه پا و سر می شود. برای خرید و استفاده از فروش نقدی چانگان CS55 plus با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

چانگان CS55 پلاس

طراحی بیرونی چانگان CS55 پلاس

اگر خودروهای سری Uni از برند چانگان را دیده باشید، متوجه شباهت های آن ها با چانگان CS55 پلاس خواهید شد. طراحان ایده های خارق العاده سری Uni را با شکل معمولی SUV برای ظاهر CS55 Plus ترکیب کرده اند. نکاتی مانند جلوپنجره بزرگ با چراغ های تیز و خطوط برجسته در جلوی چانگان CS55 پلاس بسیار جالب توجه است. در نمای جانبی ظاهری ساده با رنگ نارنجی دارد که جلوه زیبایی به چرخ های آلیاژی پنج پره دوقلو می دهد.

 

تفاوت اصلی بین نسل اول و دوم چانگان CS55 پلاس در ظاهر آن است. از طراحی اروپایی به طراحی آسیایی متمایل شده است. نمای عقب این خودرو نیز مشابه خودروهای لکسوس است که دلیل محکمی برای کراس اوور چانگان است.

 

طراحی داخلی چانگان CS55 Plus

با مقایسه چانگان CS55 پلاس و چانگان CS35 پلاس به طراحی داخلی می پردازیم. احتمالاً طراحان چینی هنگام ایجاد ظاهر چانگان CS55 پلاس از مدل های اروپایی اجتناب کرده اند، اما اصول طراحی خودروهای اسپرت اروپایی به وضوح در کابین این خودرو قابل مشاهده است. با یک نگاه به فضای داخلی چانگان CS55 پلاس به راحتی متوجه شباهت های آن با کابین نسل جدید خودروهای پژو خواهید شد. فرمان کوتاه و صاف با نشانگرهای بالای آن جزییاتی از طراحی داخلی خودروهای پژو است که در چانگان CS55 پلاس نیز دیده می شود.

 

داشبورد خودرو چانگان CS55 پلاس در چندین لایه طراحی شده است و هر لایه شامل چندین کنترلر یا نمایشگر می باشد. کنسول وسط بین دو صندلی بلند است و صندلی های جلوی ردیف اول را به خوبی جدا می کند. با وجود فاصله بین دو محور 2656 میلی متری و سقف بلند اما سرنشینان این خودرو به نظر مشکلی ندارند.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی چانگان CS35 پلاس