سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمی با کار شرکت کرمان موتور آشنا شوید

کمی با کار شرکت کرمان موتور آشنا شوید

شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از پیشروان صنعت خودرو در ایران با تمرکز بر تولید و عرضه انواع خودروهای پاسخگوی نیاز مشتریان شناخته می شود. از جمله محصولات این شرکت می توان به خودروهایی مانند لیفان 520، لیفان 520 آی و لیفان 620 با موتورهای مختلف و امکانات رفاهی متفاوت اشاره کرد.

 

شرکت کرمان موتور برای رفع نیاز مشتریان به خودروهای باکیفیت با قابلیت بازپرداخت، پرداخت اقساطی را با دوره های مختلف از 12 تا 48 ماه ارائه می دهد. این گزینه به مشتریان ارائه می شود تا به راحتی وسیله نقلیه مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

شرکت کرمان موتور پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان در زمینه فروش اقساطی خودرو و محصولات جک موتور بوده و با محصولات متنوع و کیفیت برتر به عنوان یکی از پیشتازان دنیای خودرو ایران شناخته می شود.

 

از فروش بازده تمام خودروهای شرکت کرمان موتور و جک چه می دانید؟

در سال 2010، شرکت جک موتور یکی از برترین تولیدکنندگان خودرو در چین بود و با فروش 458500 دستگاه خودرو و 2.5 درصد از سهم بازار، رتبه هشتم را در صنعت خودروسازی چین به خود اختصاص داد. اما در سال 2011 با تولید حدود 500 هزار دستگاه از جایگاه خود سقوط کرد و به جایگاه نهم بازار بازگشت. در سال 1391 به دلیل کاهش تولید در واحدهای تولیدی خود به حدود 445000 دستگاه وارد بازار شد و به رتبه دهم سقوط کرد. ظرفیت تولید مورد انتظار این شرکت از سال 2009 به بیش از 500000 دستگاه در سال افزایش یافته است.

 

شرکت جک موتور با همکاری شرکت کرمان موتور خودروهایی را تولید می کند که در بازار ایران به فروش می رسند و شناخته می شوند. این خودروها با کیفیت و امکانات متفاوت تولید می شوند و مورد استقبال و استقبال مشتریان ایرانی سایا خودرو قرار می گیرند.

 

شرکت کرمان موتور همچنین با ارائه طرح های فروش اقساطی برای تمامی خودروهای تولیدی خود و همچنین محصولات شرکت جک موتور به مشتریان خود این امکان را می دهد که به راحتی خودرو مورد نظر خود را تهیه کنند.

 

فروش بدون پرداخت کلیه خودروهای کرمان موتور: جک S3

با رونق بازار خودرو در چین و ایران، تنوع خودروهای موجود در حال افزایش است. یکی از خودروهایی که در این بازارها به فروش می رسد جک اس 3 است. این خودرو در کشور چین تولید و به بازار ایران نیز عرضه می شود.

 

جک اس 3 یک کراس اوور کوچک با ویژگی های جذاب است. این خودرو با دماغه بزرگ و نورافکن DRL جذابیت بیشتری دارد. همچنین دارای یک سپر X شکل و نوارهای کرومی با طراحی دقیق است که ظاهری جذاب به آن بخشیده است.

 

در داخل خودرو از پلاستیک سخت استفاده شده و با توجه به بازه قیمتی خودرو با اکثر خودروهای مشابه همخوانی دارد. فضای داخلی خودرو به خوبی طراحی شده است و به لطف سقف بلند، فضای زیادی را برای مسافران و بار فراهم می کند.

 

جک اس 3 دارای صندوق عقب بزرگی است که امکان حمل و نقل انواع بار را فراهم می کند. این خودرو با رقبای خود مانند MG ZS و سوزوکی ویتارا با اندازه و ابعاد مناسب به خوبی رقابت می کند و در مقایسه با خودروهای هم کلاس از فضای بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: 

فروش فوق العاده کرمان خودرو به صورت اقساطی با تحویل فوری