سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش نقدی KMC X5 با شرایط ویژه ژوئن 1403

فروش نقدی KMC X5 با شرایط ویژه ژوئن 1403

جک اس 5 به عنوان یکی از خودروهای پیش ساخته محبوب در ایران با استقبال خوبی در بازار خودروهای دست دوم نیز مواجه شد، اما شرکت کرمان موتور قصد دارد این خودرو را با نام جدید KMC X5 دوباره معرفی کند.

فروش نقدی KMC X5 با شرایط ویژه ژوئن 1403

 

بیست و چهارمین رویداد این تغییر نام به پر کردن سبد محصولات این شرکت کمک می کند و خودروهای جدید با برند KMC به خط تولید آنها اضافه خواهند شد. محصولات برند جک کی ام سی هم اکنون به فروش می رسد و اضافه شدن KMC X5 به این سبد محصولات تنوع بیشتری به بازار خواهد داد.

 

بررسی KMC X5

جک S5 یکی از کراس اوورهای محبوب در بازار ایران است. این خودرو در اوایل دهه 1390 توسط کرمان موتور معرفی شد و تولید آن تا سال های اخیر ادامه داشت. از سال 1400 نسخه جدید چهره این خودرو با تغییراتی ارائه شد. جک S5 پس از توقف تولید در چین به شکل جدیدی به نام X6 برای حضور در بازار تولید شد. کرمان موتور نیز تصمیم به ساخت و عرضه KMC X5 گرفت. تولید آسان X6 از سال 2022 آغاز می شود و این خودرو از طراحی و مشخصات فنی جذابی برخوردار است. بنابراین شما باید آماده خرید دومین فیس لیفت جک S5 باشید که با نام KMC X5 عرضه می شود.

 

شرایط خرید KMC X5

فروش نقدی KMC X5 با شرایط ویژه ژوئن 1403

 

KMC X5 یکی از جدیدترین محصولات شرکت کرمان موتور است که به عنوان جانشین مدل جک S5 ارائه شده است. این خودروی کراس اوور جمع و جور طراحی مدرن و جذابی دارد و می تواند فروش خوبی در بازار خودرو داشته باشد. شرکت کرمان موتور در حال حاضر اقدام به فروش اقساطی KMC X5 با اقساط 18 و 24 ماهه می نماید.

 

پیش پرداخت این خودرو یک میلیارد تومان و قیمت مصوب آن یک میلیارد و 387 میلیون و 600 هزار تومان است. موعد تحویل اقساطی KMC X5 در خرداد 1403 نود روز کاری اعلام شده است و مشتریان می توانند از 24 اردیبهشت 1403 نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. سایا خودرو. رنگ های قابل سفارش برای KMC X5 ژوئن 1403 شامل سفید، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی و قهوه ای متالیک است.

 

شرکت کرمان موتور از ابتدای سال جاری شرایط فروش محصولاتی مانند KMC T9، Jack J4، Box X3 Pro، KMC J7، KMC A5 و KMC X5 را تعیین کرده و توانسته در ابتدا به موفقیت های خوبی دست یابد. از 1403 ثبت کند آمار بالای فروش به نظر می رسد خودروی KMC X5 یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت کرمان موتور در سال جاری خواهد بود و توانایی جلب توجه بسیاری از مشتریان این شرکت را دارد.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی KMC X5 با شرایط ویژه خرداد 1403