سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پرداخت شاهین، سراتو، چانگان

ساینا فروش را جبران می کند

کاندیداهای طرح فروش ساینا نیز دقیقا به همان دلایلی که در دلیل محبوبیت تیبا عنوان شده به سراغ این خودرو می روند! با این تفاوت که ساینا چهره جذاب و شیک تری نسبت به تیبا دارد و به همین دلیل افراد زیادی قصد شرکت در طرح فروش ساینا اس را دارند.

امکان فروش ساینا جی و اس به صورت نقدی توسط مجموعه ما در اختیار هموطنان قرار گرفته است و علاقه مندان برای معامله خودروی مورد علاقه خود به مراکز فروش مجموعه ما مراجعه کنند.

ساینا

فروش سریع پرداخت

اگر از کسانی که قصد خرید خودرو سایپا را دارند پرسیده شود که بیشتر منتظر کدام طرح هستند، قطعا تعداد قابل توجهی از آنها به طرح فروش سریع اشاره می کنند. یک خودروی شهری جمع و جور با ظاهری مدرن و اسپرت که هم برای یک خودروی شخصی و هم برای یک خودروی کوچک خانوادگی انتخابی عالی است.

طرح فروش کوییک آر هم اکنون توسط سایا خودرو ارائه شده است و اگر به این خودرو علاقه مند هستید، خوب است بدانید که از مزایای تحویل فوری، اقساط بلندمدت و ثبت سند به نام خریدار جهت مشارکت برخوردار خواهید شد. در Quick S و طرح فروش عادی.

به سرعت

فروش پرداخت شاهین، سراتو، چانگان

اکثر افرادی که قصد شرکت در طرح های فروش سایپا را دارند به دنبال خودروهای اقتصادی هستند. اما سطح کیفی محصولات سایپا به پراید، تیبا، ساینا و کوئیک محدود نمی شود.

طرح فروش چانگان، سراتو و شاهین نیز طرفداران زیادی دارد که معمولا مرجع معتبری برای خرید اقساطی سایپا پیدا نمی کنند. چرا که مراکز کمی هستند که خودروهای گران قیمت را به صورت پرداختی و با امتیازات ویژه عرضه کنند.

چانگان CS35

با توجه به درخواست کاربران، سایا خودرو نیز طرح فروش سراتو، شاهین و چانگان را در دستور کار قرار داد و شما نیز می توانید با شرایط ویژه ای که بارها به صورت رسمی به آن پرداخته ایم، در طرح های فروش شاهین، چانگان و سراتو شرکت کنید. سایت مجموعه

سراتو

برای شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا، اطلاع از قیمت روز خودروهای این شرکت و اطلاع از جزئیات همین حالا تماس بگیرید.

از دکمه های بالا و پایین برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.

شرایط فروش پرداخت سایپا

شرایط فروش اقساطی برای هر یک از محصولات سایپا متفاوت است، همچنین می توانید شرایط اقساطی مناسب را در بازه های زمانی مختلف انتخاب کنید و برای خرید اقساطی خودرو مشکلی نخواهید داشت، بنابراین به راحتی می توانید خودروی مورد نظر خود را با سررسید مالی خریداری کنید. قیمت مناسب و ارزان همچنین شرایط خرید اقساطی خودرو برای خودروهای آپشن است.

از دیگر شرایط فروش اقساطی می توان به سند خودرو به نام خریدار، انعقاد قرارداد فروش اقساطی و اجاره نامه رسمی با شرط مالکیت و امکان معاوضه خودرو با وسیله نقلیه دیگر و ... اشاره کرد که هر یک از این موارد ذکر شده است. در تمامی مفاد قرارداد و شما خریدار گرامی با مطالعه کامل قرارداد را ثبت نمایید.

فروش محصولات سایپا

محصولات سایپا دارای خودروهای زیادی است که شامل شرایط فروش خودرو بومی می شود و سایا خودرو تمامی محصولات سایپا را با توجه به شرایط ذکر شده به فروش می رساند، شما خریدار گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فروش سایا خودرو تماس گرفته و بر اساس شرایط مالی خود، سفارش خرید خودرو را با شماره زیر ثبت نمایید. شرایط بازپرداخت و دریافت خودروی خود را ظرف یک ساعت و تسویه اقساط خرید خودرو سایپا در مدت زمان مشخص.

با کلیک بر روی لینک درج شده درباره فروش اقساطی سایپا یخوانید.