سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فضای داخلی Arizo 6 GT

فضای داخلی Arizo 6 GT

نشانه های طراحی آشنا از دیگر خودروهای برند فونیکس و ام وی ام در داخل آریزو 6 GT دیده می شود. کابین این خودرو دارای دو گروه به هم پیوسته است که قسمت زیادی از داشبورد را به خود اختصاص داده است. در قسمت پایینی آنها، دریچه های سیستم تهویه به صورت یک نوار کامل گنجانده شده است، این طرح قبلاً در خودروهای دیگری مانند Arizo 5 Sport و Arizo 6 Pro استفاده شده است.

 

طراحی بخش میانی در Arizo 6 GT منعکس کننده Arizo 5 Sport است. کنسول بین دو صندلی جلو طراحی نامتقارن دارد و اهرم تعویض دنده مانند خودروهای اسپرت نیست. ابعاد این اهرم تعویض دنده به اهرم خودروهای لوکس نزدیکتر است. فرمان آریزو 6 GT از مدل D شکل الهام گرفته شده و ابعاد آن کمی بزرگتر است. دکمه های کنترلی زیادی روی این فرمان تعبیه شده است که کنترل آسان و بهتری را برای راننده فراهم می کند.

 

رنگ نارنجی که در نمای بیرونی آریزو 6 GT مشهود است در فضای داخلی کابین نیز به کار رفته است. دوخت روی صندلی‌ها، زیر دستگیره‌های در و فریم کنسول وسط خودرو نیز نارنجی است تا با سبک طراحی داخل و خارج خودرو مطابقت داشته باشد. این نقوش نارنجی در قسمت پایین فرمان و دریچه های هوا نیز دیده می شود.

 

در مجموع آریزو 6 GT از نظر ابعاد و ابعاد همچنان یک سدان کوچک است و تفاوت قابل توجهی با آریزو 5 ندارد اما این خودرو با ویژگی های لوکس و طراحی جذاب گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال یک خودروی شیک و کارآمد هستند. خودرو و علاوه بر آن فروش آریزو 6 جی تی با شرایط مناسب برای خرید 6 جی تی توسط سایا خودرو امکان دسترسی آسان به آن را فراهم می کند.

 

خرید Arizo 6 GT

 

طراحی آریزو 6 جی تی

طراحی آریزو 6 GT به سدان های لوکسی مانند لکسوس، با جلوپنجره بزرگ و چند وجهی که شباهت زیادی به مدل های لکسوس دارد، متمایل است. در این قسمت یک رنگ مشکی با تزئینات نارنجی در لبه ها معرفی شده است.

 

نمای جانبی Arizo 6 GT تفاوت چندانی با Arizo 5 ندارد و همان خطوط طراحی را ادامه می دهد. اما این خودرو دارای رینگ های پنج پره مشکی دوقلو با کالیپرهای نارنجی رنگ است تا جذابیت بیشتری به آن بدهد. بدنه پشتی دارای طراحی متفاوتی نسبت به دیگر نسخه های Arizo 5 است که از Arizo 6 Pro الهام گرفته شده است. چراغ های عقب خاکستری و اگزوزهای چهارگانه نیز جزییات خاصی هستند که بر روحیه اسپرت و جذابیت آریزو 6 GT تاکید دارند.

 

اگر به دنبال خرید آریزو 6 جی تی هستید، سایا خودرو شرایط فروش آریزو 6 جی تی را با اقساط مناسب فراهم کرده است. این فرصت به شما این امکان را می دهد که به راحتی این خودروی شیک و قدرتمند را خریداری کنید. برای کسانی که به دنبال پرداخت خودرو با شرایط ایده آل هستند، خرید آریزو 6 GT انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

 

مزایا و معایب Arizo GT 6

مزایا و معایب

طراحی شیک و جذاب، قیمت نسبتا بالا

موتور قدرتمند و کارایی بالا انتخاب موتور محدود

یک داشبورد مدرن و امکانات مجلل در فضای داخلی نسبتاً محدود

ویژگی های ایمنی پیشرفته، کیفیت متوسط ??مواد داخلی

خرید سودآور و شرایط فروش مناسب با مصرف سوخت نسبتاً بالا

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی آریزو 6 GT