سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات فنی Quick R محصولی از سایپا

سریع، محصول جدید سایپا

سایپا با توسعه پلت فرم X100 پراید و تبدیل آن به X200، خودروی کوئیک (که با نام Q200 نیز شناخته می شود) تولید کرد. Kwik برای افرادی طراحی شده است که می خواهند یک خودروی هاچ بک شهری بخرند و می خواهند خودرویی با قیمت مقرون به صرفه داشته باشند.

 

متاسفانه در ایران اینگونه خودروها تنوع زیادی ندارند و نمونه های موجود عموما بسیار گران هستند. اگر می خواهید شرایط فروش پرداخت سایپا را بررسی کنید، می توانید از مشاوران سایا خودرو کمک بگیرید.

 

کوئیک یک خودروی اقتصادی است و برخلاف برخی ادعاها، نه یک کراس اوور، بلکه یک هاچ بک. البته قیمت آن به دلیل نوسانات اقتصادی با کیفیت تولید مناسب نیست. اما این خودرو متناسب با قدرت خرید خانواده های متوسط ??ایرانی طراحی و تولید شده است.

 

در ادامه، در مقایسه Quick S و R، به تفاوت های بیشتری بین این دو محصول خواهیم پرداخت. برای کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند باید گفت که فروش نقدی سریع در سایا خودرو در حال انجام است.

 

سریع آر

مشخصات فنی Quick R

مشخصات فنی مدل R خودروی سایپا کوییک بسیار جذاب است. تفاوت این مدل با کوییک معمولی تنها از نظر نام و ظاهر و در ابعاد بدنه، موتور و گیربکس با آن یکسان است.

 

کوییک R از یک موتور 15 لیتری M15 4 سیلندر استفاده می کند که قدرت و گشتاور خوبی را ارائه می دهد. گیربکس این مدل نیز 5 سرعته دستی است. در مورد قدرت موتور، کوییک R 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور دارد و در هر 100 کیلومتر حدود 7.2 لیتر بنزین مصرف می کند.

 

سیستم ترمز این خودرو برای چرخ های جلو دیسکی و برای چرخ های عقب کاپ می باشد. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به چراغ های مه شکن جلو و عقب، سیستم تهویه دستی، روکش پارچه ای صندلی، صندلی عقب تاشو، روکش داخلی رنگی، پایه صندلی کودک (ایزوفیکس) و آینه های جانبی برقی اشاره کرد. به یاد داشته باشید که فروش سریع با سود مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

 

مزایای ماشین Quick R

عملکرد عالی نسبت به سایر خودروهای سایپا

صرفه جویی در مصرف سوخت

هزینه های استهلاک پایین

ارائه آپشن های بیشتری نسبت به خودروهای هم رده

ایمنی کافی

فضای بزرگ برای سرنشینان در مقایسه با خودروهای هاچ بک

معایب ماشین Quick R

طراحی بد

با استفاده از پلتفرم ساخت قدیمی

وزن کم

کوئیک اس

مشخصات فنی Quick S

در سال 1400 سایپا نسخه S از خانواده کوئیک را عرضه کرد. این مدل نسخه به روز کوییک معمولی است و از نظر طراحی و تجهیزات بهتر از کوییک آر است.سایپا در این مدل روی تزئینات و بدنه بیرونی خودرو تمرکز کرده است. به عنوان مثال عمده ترین تغییرات نسخه S نسبت به مدل های قبلی، جلوپنجره جدید و سپر جلو است. اما سایر جزئیات مانند چراغ ها، رینگ ها و سپر عقب بدون تغییر باقی می مانند.

 

در فضای داخلی کابین، برخی از دکوراسیون ها بازطراحی شده اند. هنگامی که در صندلی راننده قرار می گیرید، چندین دکمه در سمت راننده وجود دارد. این دکمه ها که به صورت یک پنل ظاهر می شوند دارای عملکردهایی مانند تنظیم روشنایی چراغ های جلو، برف پاک کن عقب، سمپاش برف پاک کن عقب، قفل شیشه عقب و صندوق عقب هستند.

 

همچنین سایپا اعلام کرد در G Quick و Quick Auto سه دکمه دیگر به این پنل اضافه می شود که این دکمه ها به سنسور نور یا روشنایی خودکار، فعال کننده کروز کنترل و محدود کننده سرعت اختصاص دارد. سایا خودرو با توجه به استقبال زیاد کوییک اس اقدام به فروش اقساطی کوییک اس با شرایط بسیار مطلوب کرد. برای اطلاع از این شرایط می توانید با کارشناسان سایا خودرو تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی سایپا